Minggu, 05 Januari 2014

Bagaimana Diri Crank out Pillar Candles?

Bagaimana Diri Crank out Pillar Candles?

Bagaimana diri menghasilkan Pilar Candle Holders

Menghasilkan ANDA peribadi SOY PILAR LILIN PEMEGANG

Membangkitkan lilin Pilar peribadi anda tidak rumit dan dapat dimanfaatkan dalam arah mewujudkan untuk setiap perayaan, tidak peduli apakah itu adalah mengumpulkan cukup besar dari pasangan, atau kenalan yang menarik mudah menuju kediaman peribadi anda. Dengan adaptasi dari pembuatan lilin tiang tertentu yang sendiri menggabungkan secepat mengembangkan tata letak anda peribadi lilin, itu tidak membuat spekulasi bahawa rumah dibuat lilin berkembang adalah usaha yang menarik dan menguntungkan. Segera setelah sepasang bimbingan rumit untuk menghasilkan wewangian atau lilin beraroma tiang akan terdiri diri menghasilkan Mereka aksen rumah yang diingini dalam masa tidak tahun.

Bahan yang diperlukan Untuk Hias Pillar Candles:

Cendawan Wax Incorporate - Boiler Ins Wick Ganda
Sealers Wick Rod

Berjalan pada Bagaimana dalam arah memberikan Soya Lilin (Pilar)

Lembutkan julat benar lilin hanya dalam double boiler. Jauhkan boiler hanya hanya sekitar hangat menuju perhentian sangat panas lilin. Keluarkan double boiler versus hangat setiap kali mencapai lilin yang melibatkan 175 dan 190 jumlah.

Meningkatkan dalam cip rendang atau minyak minyak wangi jika diri anda harus mempunyai arah engkol keluar tiang lilin wangi. Jika sendiri menyokong sebuah pemegang lilin tiang diberi wewangian, sendiri received't harus mempunyai arah peningkatan apa saja di arah lilin, sampai cip warna. Aduk lilin dan memasukkan-ins hati-hati. Sendiri boleh membuat tekstur asimetris dan nada, jika diri anda perlukan, melalui kacau berlebih secara sporadis.

Tuangkan lilin ke cendawan anda sampai hingga mencapai ½ inci menuju akhir. Diri anda akan menarik bahawa sebagai lilin sejuk, ia akan membentuk dalam melankolis dari pusat. Diri boleh mencari perkhidmatan jarum ke arah lubang poke dalam seseorang inci dari tempoh lilin hanya lilin, sehingga sumber daya dari aliran udara.

Memasukkan jauh lebih lilin menuju cetakan dalam arah mengisi hanya lubang aliran udara. Menghasilkan positif lilin adalah titik dengan yang sudah dicurahkan lilin menuju tinggal yang jelas dari setiap lapisan bersama yayasan.

Membolehkan lilin komprehensif menarik bagi berkaitan dengan 24 beberapa jam. Hal ini boleh mahal dilanjutkan.

Membersihkan lilin anda terhadap cendawan erat. Perlu diketahui ke arah lokasi itu hanya dalam peti sejuk selama lebih daripada 15 minit dan usaha menuju menghilangkannya jika tidak perlu dalam arah muncul tepat hadir.
Engkol keluar tentu diri segar cendawan anda dengan air minum mendesis ke arah mengambil sisa apapun. Keringkan cendawan anda benar-benar, seperti air minum boleh membahayakan lilin atau menghentikannya bertentangan dengan menyelesaikan dengan benar.
Thread paksi (2 inci lebih banyak masa daripada tiang) selama cetakan dan dalam bebas risiko panggung dengan batang paksi.

Seal cetakan dengan skru dan sealer menuju mencegah kebocoran.
Slender paksi akibatnya bahawa itu adalah ½ inci di sekitar lilin.
Gentle dasar lilin melalui mencantas muncul dengan kain nilon.

Menghiasi Pilar Candle Holders

Ada pelbagai teknik yang boleh menghiasi diri lilin tiang, masih disenaraikan di sini adalah komponen dasar pasangan sendiri boleh lakukan:

"Hadir lilin tiang anda beberapa tekstur dengan cara memperkenalkan potongan terhadap cendawan anda sebelum menuangkan lilin.

"Percubaan dengan warna lapisan arah bekalan lilin kenalan orang. Diri boleh melakukan hal ini sebagai hasil dari menggabungkan lapisan 1 warna lilin, membolehkan kering, dan kemudian menggabungkan hanya dalam warna lilin yang berbeza.

"Termasuk rempah-rempah, kelopak bunga dan penyelesaian menarik lain di arah lilin meleleh untuk gambaran visual yang menarik.

"Hati-hati mendorong pin ke dalam muncul dari melakukan lilin tiang anda

Diajarkan strategi yang sangat sederhana pada bagaimana menuju engkol keluar lilin soya. Saya bersama-sama dengan ke arah bahagian dengan sendiri bagaimana menuju lilin membina soya segera terhadap kawasan dapur rumah anda. Lilin soya mungkin lilin sederhana menuju mencipta sebagai lawan terhadap reka bentuk lain dari lilin yang meliputi lilin parafin. Diri boleh melabur di semua bahan sendiri harus mempunyai arah menghasilkan lilin soya bertentangan dengan net atau bertentangan dengan kawasan ghairah outlet runcit atau kerajinan kedai runcit. Banyak yang baik dari orang-orang di Amerika menginginkan lilin soya di atas lilin biasa terutama kerana mereka terus menjaga aroma mereka selama satu tahun lebih panjang. Lilin soya yang terlalu jauh lebih murah daripada lilin lilin lebah dan terlebih lagi mereka menggunakan perkhidmatan dari semua bahan alami dan organik. Namun alasan lain mengapa lilin soya akibatnya penting adalah bahawa mereka membuat banyak jauh lebih sedikit jelaga dalam perbandingan arah dari parafin lilin dan mereka tidak rumit dalam arah menyegarkan sekali pada anda sendiri menghasilkan lilin anda.

Lilin soya lilin dibuat terhadap minyak sayuran yang banyak lebih mesra alam berbanding arah dari lilin lain yang menggaji minyak dalam lilin mereka.

Setiap kali diri terancang terhadap Acquire komponen untuk lilin soya anda mengekalkan dalam kepala yang anda sendiri dapat menggabungkan dan aktiviti aroma lilin soya anda. Diri anda boleh berbaur gaya alternatif wangian ke arah pembelian satu tertentu yang sendiri yang meliputi paling rumit. Lilin soya tradisional membantu membuat menggaji mengenai satu pon lilin, namun jangan lupa untuk membuat minyak minyak wangi anda sebelumnya ke arah sendiri memasukkan ke arah lilin anda.

Perlu diingat terperinci Maha Advisor arah Soy Candle Manufacturing terdiri dari beberapa helah hebat pada Bagaimana menuju Menjana pemegang Pillar Candles.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar